miercuri, 30 martie 2011

Manifest

   ROMÂNIA-DACIA CASA NOASTRĂ
    FRONTUL DE ELIBERARE A DACIEI

Adevărul  trebuie  să-l  ştie  mai  mulţi  pentru  a  se  trezi  şi  a reacţiona  împotriva  cancerului  care  ne  sufocă  ţara  şi  neamul.  De    aceea  avem  nevoie  de  oameni  ca  tine,   ducă  mai  departe  cuvântul  ş i speranţa   vom  putea  respira  liberi  aerul  din  ţara  noastra.  O  trezire  a  conştiinţei  naţionale  este  necesară  ca  ploaia pentru  un  pământ  secătuit  ,o  tara  parjolita  de  arşiţa  imperiilor  care  au  poftit  şi  încă mai  poftesc  la  ce-i  al  nostru.  Am  dat  aproape  tot pământul,  am  dat  resursele,  am  intrat  sub  jugul  haraciului  finanţei internaţionale  şi  am  trimis  sclavi  de  bunăvoie  peste  graniţe,  nici măcar  nu  au  mai  trebuit   vină  să-i  ia.  Mai  mult,  ne-am  uitat  fraţii în  ghearele  celor  care  au  venit  pe  pământurile  noastre,  iar  pe  cei mai  buni  dintre  noi  i-am  lăsat  liniştiţi  pe  mâinile  călăilor,  după  care   i-am  îngropat  în  uitare,  omorându-i  încă  o  dată.  Şi  ne  uităm  şi obiceiurile,  sufletul  neamului  este  atacat  şi  erodat  pentru  a  ne  rupe de  el  şi  a  deveni  nişte  venetici  la  noi  în  ţară. Ni  se  rasucesc  mortii in  morminte.  Fiecare  dintre noi,  care  cade  pradă  deznădejdii,  este  o posibilă  sursă  de  infectare  a  aproapelui  său,  iar  boala  se  întinde, ameninţând   ne  desfiinteze  ca  natiune.  Însă  cancerul  intră  doar  în organismul  care  nu  mai  reacţionează,  de  aceea  orice  acţiune  de rezistenţă  a  unei  celule,  adică  tu,  cel  care  citeşti  rândurile  astea,  este  o  victorie  împotriva  bolii  care  a  cuprins  România.  Luptă  pentru visul  tău  şi  pentru  ţara  pentru  care  au  luptat  cei  dinaintea  ta!   Alatura-te   Frontului  de  Eliberare  a  Daciei   prin  organizatia  România-Dacia  Casa  Noastră!  Este  Casa  stramosilor,  este  Casa copiilor noştri, este  inima  noastră.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu